sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Vintillä











No ei se nyt ihan mun kodin kokoinen ole, kuten olen ikkunallisesta ullakkokomerostani uhonnut. Mutta on se aika kookas. Lautoineen ja betoneineen jotenkin myös tosi tunnelmallinen. Vaikkakin tällä hetkellä ehkä pikkiriikkisen maalinkäryinen. ;)

Vintillä ei ole tullut käytyä ennen tätä pariin vuoteen. Eihän tuonne kylmään ja sotkuun, heppoisten ovien taakse, omaisuuttaan voi talteen viedä. Ja enhän mä muutenkaan käytä nykyään enää varastojani, kun tavaramäärä on karsittu sopimaan asuntoon.

Tämä räkänokka niistää kultaa, valkoista ja mustaa. Hyvin on taas hengitystiet suojattu maalauspuuhiin. Mutta kun mä ihan äkkiä vain...










 Terkut vintiltä. Ehostan tärkeitä huolella ja rakkaudella. Palaan, kun on valmista.


8 kommenttia:

  1. Ihan kiva vintti :) Palan halusta nähdä ämmän ja päät maalattuna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä ne ylhäällä kuivuvat. Jos saisi ikkunat pestyä, niin voisivat illemmalla jatkaa hommaansa sisätiloissa. Otan kuvia, kun oon seuraavan kerran valoisan aikaan kotona. ;)

      Poista
  2. On noi melkoisia noi vanhojen talojen vintit.
    Meillä se on ihan varastointi kunnossa. Mutta on ne silti jotenkin vaan niin pelottavia paikkoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huhuu! Meinas tulla pissa housuun, kun kävin äsken hakemassa maalatut jutut ylhäältä. Nuo vintit tosiaan pelottavat päivälläkin, ja ans olla kun menee kasilta illalla. Olin just käynyt suihkussa, ja hyvä ettei tarvinnut uudestaan mennä, kun tuli tuolla semmoinen selkäpiikananlihakylmähiki. ;D Mutta selvisin! Hain muuten kuolleiden ihmisien patsaita sieltä... Halloween-tarina alkaa olla valmis. ;)

      Poista
  3. Oho mikä paikka. Mä niin nään jonkun laitapuolenkulkijan asumassa tuolla sun vintillä :D

    VastaaPoista
  4. Hei, ethän ikinä maalaa tuota hymytyttöpäätä? Alkoi pelottaa! Kiitos sinusta ja kauniista kukasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne tuli jo hujautettua, mutta kaikella kunnioituksella ja rakkaudella entisiä omistajiaan kohtaan. Täytyyhän niitä pitää kunnossa, 60-luvun patsaita.

      Poista

Kiva saada postia. :)