tiistai 12. elokuuta 2014

Jee, lisää ruusukultaa!







Sain vihdoin kesällä täydennettyä Hay-vaatepuukokoelmaani. Tai siis vaihdoin nämä vanhojen, leveämpien tilalle. Enempää vaatteita ei saa ostaa kuin näihin ja ennestään omistamiini kuparinsävyisiin mahtuu. No, onhan mulla näitä nyt muutama. Kymmen. :D

Joskohan vihdoinkin huomenna koittava ikkunoiden vaihtaminen innoittaisi mut päivittämään vaatehuoneenkin ilmettä telalla samalla kertaa, kun pakkomaalaan yök smyygit ja patterisyvennykset? Aina voi toivoa. Pääsisivät nämä metallikaunottaretkin paremmin esille.


6 kommenttia:

  1. Vai muutama..kymmen? Arvaa oonko määkin miettinyt koko henkariarsenaalin vaihtamista noihin? Mutta isännälle ei kerrota ;) Vihdoinkin sun ikkunanvaihto tapahtuu, onhan sitä ootettuki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ennemmin kyllä kymmeniä kuin satoja. ;) Voi sorry, tartutinko mä sut? :D Juu, ei kerrota isännälle.

      Odotan innolla sitä huomista sotkua. Nyt etukäteissiivoukseen, toiselta nimeltään tavaroiden piilotukseen. Huoh!

      Poista
  2. Hihihihihiiiiiii. Sun ei sit pidä kurkkiman mun vaatekaapille, kun kylässä käyt. Mun hengarit on napattu niistä kauppojen "Ota tästä tai menee roskiin" laatikoista. Yritin kai pelastaa maailman jätteeltä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne muilla haittaa, varsinkaan maailmanpelastajilla. ;)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Juu. Eikä mulle mitenkään riittänyt saada "ihan vain muutamaa".

      Poista

Kiva saada postia. :)